Josep Rull afirma que “s’estan forçant els terminis per a arribar a la del 21 de desembre amb el TGV a punt i això provoca que la xarxa no funcioni amb normalitat”
El diputat de Convergència i Unió al Parlament de Catalunya, Josep Rull, considera que les continues incidències que pateix el servei de rodalies són conseqüència de “les pretensions electoralistes del PSOE”. És a dir, que “s’estan forçant els terminis per a arribar a la data del 21 de desembre amb el TGV a punt i això té una afectació insuportable”. Com a exemple, Rull ha explicat que “al pk674+400, de la línia C2, entre Bellvitge i l’Estació de Sants, hi ha un esvoranc, causat molt probablement per les obres del TGV, que deixa tota la línia en un estat precari”. Aquest és el punt crític de la xarxa i el que “provoca aturades al servei i que els trens circulin a menys velocitat”. Davant això els dirigents de Renfe actuen “sense solucionar el problema i ho van arreglant a pedaços perquè la prioritat és una altre”. Segons Rull, el “pk674+400 és l’exemple més evident que unes obres mal plantejades et col·lapsen la línia”.
A més, a aquesta prioritat pel TGV s’ha de sumar la “incapacitat de reacció dels responsables polítics, tal i com ha passat avui a Vic”. Per aquesta raó, Josep Rull ha afirmat que estem davant un “problema polític” ja que “hi ha una decisió política que provoca que la xarxa no funcioni amb normalitat i hi ha una sèrie de responsables, com el senyor Morlán, que formen part del problema per la seva mala gestió”. Així doncs, la suma d’aquests dos factors ens aboca a “continuar patint. El caos es prolongarà fins el dia 21”.
Per Rull, “el més sensat seria reformular tot el procés per alleugerir la pressió sobre rodalies però no crec que Morlán i la ministra Álvarez siguin capaços”.
El diputat de Convergència i Unió al Parlament de Catalunya, Josep Rull, considera que les continues incidències que pateix el servei de rodalies són conseqüència de “les pretensions electoralistes del PSOE”. És a dir, que “s’estan forçant els terminis per a arribar a la data del 21 de desembre amb el TGV a punt i això té una afectació insuportable”. Com a exemple, Rull ha explicat que “al pk674+400, de la línia C2, entre Bellvitge i l’Estació de Sants, hi ha un esvoranc, causat molt probablement per les obres del TGV, que deixa tota la línia en un estat precari”. Aquest és el punt crític de la xarxa i el que “provoca aturades al servei i que els trens circulin a menys velocitat”. Davant això els dirigents de Renfe actuen “sense solucionar el problema i ho van arreglant a pedaços perquè la prioritat és una altre”. Segons Rull, el “pk674+400 és l’exemple més evident que unes obres mal plantejades et col·lapsen la línia”.
A més, a aquesta prioritat pel TGV s’ha de sumar la “incapacitat de reacció dels responsables polítics, tal i com ha passat avui a Vic”. Per aquesta raó, Josep Rull ha afirmat que estem davant un “problema polític” ja que “hi ha una decisió política que provoca que la xarxa no funcioni amb normalitat i hi ha una sèrie de responsables, com el senyor Morlán, que formen part del problema per la seva mala gestió”. Així doncs, la suma d’aquests dos factors ens aboca a “continuar patint. El caos es prolongarà fins el dia 21”.
Per Rull, “el més sensat seria reformular tot el procés per alleugerir la pressió sobre rodalies però no crec que Morlán i la ministra Álvarez siguin capaços”.
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada